✔Анализиране на състоянието на образованието в ранната детска възраст и чувствителността му към признака „пол“ чрез интервюта и фокус групи с експерти и педагогически персонал и чрез преглед на актуалните изследвания, учебни програми и планове и нормативната база в областта на многообразието
✔Оспорване на традиционния възглед, че грижата не е работа за мъже, и разширяване на обхвата на възможностите за избор на професия за всички деца чрез оценяване и разработване на образователни материали за педагогическия персонал в предучилищното и началното училищно образование.
✔Акцентиране върху професиите, които са свързани с полагането на грижи, и върху концепцията за възпитанието на бъдещи грижовни мъже чрез обучение на педагогическия персонал в предучилищното и началното училищно образование, за да могат децата да развият компетенции и умения да полагат грижи за други хора, без да са повлияни от ограниченията на традиционните възгледи коя работа е подходяща за момче и коя за момиче.
✔Разработване на гъвкави възможности за обучение на педагогическия персонал в предучилищното и началното училищно образование чрез дигитална платформа за самообучение.
- Децата в предучилищното образование и/или в началното училище;
- Техните родители;
- Учителите в системата на предучилищното образование и грижите за децата и/или в началното училище;
- Органите, вземащи решения в сферата на образованието и пазара на труда;
- Педагози и други специалисти в тази област.
Повече за проекта, дейностите и резултатите, можете да научите на уебсайта на проекта https://ecarom.eu/bg/
Съдържанието на тази интернет страница представя възгледите единствено на екипа на проекта ECaRoM и е само негова отговорност. Европейската комисия не поема никаква отговорност за използването на информацията, която тя съдържа.