Мобилен мамограф ще бъде закупен със средствата от Кампанията
Информацията за провеждането на Националната кампания е предоставена с любезното съдействие на Международен женски клуб, София
Г-жа Кати Пардю, съпруга на Н. Пр. Посланика на САЩ в България, и Мария Новак, президент на Международния женски клуб София, обявиха началото на третата Национална кампания за борба с рака на гърдата на пресконференция в София на 28 септември 2004 г., която ще се проведе през октомври - месеца за борба с рака на гърдата в световен мащаб.
Кампанията е под патронажа на първата дама г-жа Зорка Първанова, а организатор е Международният женски клуб, София.
“Щастливи сме, че вече трета поредна година кампанията за борба с рака на гърдата се радва на широка обществена подкрепа. Сигурни сме, че с тази инициатива сме помогнали и помагаме на все повече жени да осъзнаят важността на проблема”, каза Мария Новак, президент на Международния женски клуб, София.
Кампанията има две основни цели: първата е повишаване на информираността на жените за нуждата от навременни профилактични мамографски прегледи, а втората - закупуване на модерен мобилен мамографски апарат, необходим за прегледите на жени, живеещи в отдалечените райони на България. Организаторите от Международния женски клуб разчитат на подкрепата на бизнеса в България
“Бихме искали да поканим всички, които имат желание да се присъединят към тази благородна инициатива, да участват в някои от събитията в програмата на кампанията и да ни подкрепят”, призова г-жа Новак.
Още по темата: Информационна агенция "Фокус"
Център за изследвания и политики за жените подкрепя инициативите и финансира отпечатването на информационните брошури и плакатите за кампанията.
Благотворителен крос: plakat1.pdf(573.51 Kb)
Национална кампания за борба с рака на гърдата 2004: plakat2.pdf (604.06 Kb)
Информационна брошура за борба с рака на гърдата: brochure_2004.pdf (300.91 Kb)
|